خدایا....

خرید بک لینک
[ شنبه بیست و نهم بهمن ۱۴۰۱ ] [ 2:8 ] [ گنـــدم ]  |  میدونی الان توی مضخرف ترین و مچاله ترین حالتم :)ناراحت و دل چرکین از هر چیز و هر شخصی ام.دوست قشنگم اگه میبینی نوشته ها دارکه، نخونش :)البته کسی هم دیگه خواهان خوندن اینجا دیگه نیست :)تنها جاییه که دارمش و میتونم خالی بشم از هر چی :)+ برنامه زیاد داشتم برا آخر سالی :)همشون خراب شدحتی میخواستم از نرگسیا عکس بزارم برای جناب ed .ولی گفتم حتی اونا هم در نیومدن؟ خدایا.......

ما را در سایت خدایا.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 11 اسفند 1401 ساعت: 12:35

دمِ درِ دانشگاه وایساده بودم بیان دنبالم، هر کی رسید بهم کارت دانشجویی نشون میداد فک میکرد حراستم :))))))) خدایا.......

ما را در سایت خدایا.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: پنجشنبه 11 اسفند 1401 ساعت: 12:35

صفحه بندی